Bloggen växer och även jag

När jag startade denna blogg så skickade jag bara över adressen till de som var online förtillfället på min MSN lista. Jag förväntade mig därför typ 9 läsare/dag... Det var också så i snitt en vecka...sen har bloggen växt och ni är ett par hundra i bland som är inne och läser vad jag skrivit. Inläggen om "Gula Gubben" slog dock rekord och även om SVT Ola och knarket. Ni som läser denna blogg är alltså sjuka.

Jag är förvånad! Jag blev faktist skraj när det var 10 per dag som läste först.."herregud, vem är den tionde?" tänkte jag. Jag blev paranoid..polisen? säpo? och i värsta fall Thomas Di Leva..

MItt mål är dock inte att öka antalet ytterligare. Jag är bara förvånad att man läser det jag skrivit. Sen ser man att snillen som Blondinbella har 30.000 läsare om dagen eller nåt...då känner man sig LIIIIIIIIIITEN..

Hur som helst så blev detta ett inlägg utan någon humor alls. Ska till Sthlm i morgon och ha ett möte. Skönt att komma bort lite:)

Snart är jag tillbaka och förnerdrar någon:) Funderar också på börja ta in lite inslag från lokal/länstidningar här...de skriver så mycket roligt som händer på landsorten typ "Det brann i en bilmotor i Sala" på förstasidan osv. Såna tidningar kan vara jävligt underhållande! Stora nyheter får en liten, liten notis medan små nyheter "städerska fick syflis" får stora rubiker...för se om jag får in en sån avdelning...kan bli kul
Om ni har förslag på sådana eller andra önskemål. Mejla dom då till mig så ska vi se vad jag kan göra: [email protected]

Jag har fått jättemånga mejl och jag är glad över dom alla. Tack till alla som kommit med beröm. Dra åt helvete alla som försvarar Marie Picasso och Blondinbella;)
Hankatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0