Bloggläsare: Mer porr snälla!

Fick ett mejl;

Hej Lesbisk Hankatt

Jag läser ofta din blogg och den älskar jag:)

Jag saknar dock med skrift om porr och sexnoveller, Jag är en ensam man på 56 år som
skulle uppskatta om du gjorde detta. Att vara ensam i min ålder är inte lätt. Försöker att
hitta kvinnor på krogen, kontaktannonser etc. Men jag vet inte varför det inte funkar.
Jag ser bra ut och jobbar med ett välbetalt jobb. Kan du skriva nåt till mig, du behöver
ju inte lägga ut den här?

MVH
SVEN
SUNDBYBERG

Mitt Svar:

Kära Sven

Du måste vara ett perverst as som skriver sådant sjukt mejl till mig. Antar att du är
fet, halvsidesförlamad, ful saknar karaktär och dusch.

Du kan ta din lilla otvättade oskuldspenis och fara åt fanders. Det inte så jävla
konstigt att du är ensam ditt svin, Hoppas så förblir. Jag mår som många andra
mår illa när vi tänker på dig.

Med vänliga hälsningar
Lesbisk Hankatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0