Farliga tvångstankar. HJÄLP MIG GW

Om jag skulle göra verklighet att mina tvångstankar så skulle jag sluta som livstidsdömd fånge i Ånge eller nåt sånt...
Jag har alltid hat mer eller mindre tvångstankar av klassiska arter som:

*Slicka på en lyktstolpe (det har jag också gjort..)
*Kollat 22 gånger att plattorna är av innan jag lägger mig
(min morsas fel det var hon som fick mig till detta...annars skulle det "expolodera" sa hon alltid..)

Sen en mellannivå som inte är skadlig direkt

.*Kollat in alla kvinnors häckar på Kungsgatan osv..

Sen är det de lite allvarligare tvångtankarna

1. Knäcka fingrarna på kassörskans hand då hon vill ta mina pengar

Det tänker jag varje gång! Det är skitjobbigt! Jag liksom tänker "hon vill TA MINA PENGAR" Ändå skiter jag i att jag tjackat prylar för 950 spänn..

2. Knufta folk ner på perrongen på tågstationer (äldre människor)

Vet inte varför jag har denna tanke. Skulle GW Persson göra en profil på mig så skulle han säkert säga att det var något i min barndom att jag inte fick leka med röda bilar för mamma, fast jag ville leka med röda bilar. Nåt sånt, säger GW. Alla sådana människor slutar på livstid på Kumla efter ha bultat ner tanter på tågspåren. Det är rätt vanligt faktist. 5 av 10 gärningsmän faktist.

GE MIG EN RÖD BIL DÅ

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0