Gangbang på Skansen

I bland har man lust att bara sätta sig ner och dricka litervis med sprit! Jag talar om att tröstdricka!

Jag blev oerhört ledsen när jag läste vilka "artister" som skulle vara med i "Allsång på Skansen"

Arja Saijonmaa Vem vill höra henne?? Hon kan väl sätta sig ner i bastun med en kartong Finlandia och sjunga "Helan går".. Då skulle det vara underhållning? Jag som blev så glad när det ryktades att hon gått vilse i en bastu 1977 och inte hittat hem.. Nästa straff som SVT tilldelar är Christer Sjögren. Tror SVT kommer att ha tusentals tonåringar som skriker upphetsat till honom? Den enda som kommer att få kåtslag är Sjögren själv..så nära en tonåring kommer han aldrig mer att komma förmodlingen. Så lär dig skilja på micken och skrevet Christer!

Sen bara rasar det på 60-tals ikonen Bosse Parnevik, Sanna NIelsen, Owe Thönqkvist osv osv.

Nej. Jag skrev ett mejl till produktionen för att utveckla program iden

Hej Allsången

Jag tycker ni ska vidareutveckla "Allsång på skansen" Ni kommer att tappa så många unga tittare och det är ju inte bra. Pensionärer har ändå inte råd att betala entrebiljetterna till Skansen.

Man bör byta namn till "Gangbang på Skansen"

Anders Lundin kan vara kvar som programledare och den där Skansenjonas han väl få en gång skull få en mer central roll i denna ormgrop.

Typ: Arja Saijonmaa kommer in på scen och nynnar: Vem är du vem är jag...

Sen hoppar alla artister in på scen (nåja Parnevik får ta det lugnt, ska tänka på hjärtat) sen ska alla deltagare gangbanga Arja Det är underhållning det!

Vad tror ni?

Hankatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0