Gubben med vassa tänderna

När jag var liten så brukade min morsa skrämma mig om jag inte gjorde som hon ville. Antingen skulle tomten inte komma. Han skulle tydligen dö! om inte jag gick och lade mig. Jag vet inte hur hon tänkt döda tomten, men det var otäckt att höra det.  Förgiftad tomteglögg? LSD i tomteblossen? Meckat med rensläden?

Eller så skulle "gubben med dom vassa tänderna komma" Jag var skräckslagen. Var bodde denna man? Vem var han?

Jag låg under mitt täcke och darrade. Använde han sina vassa tänder? och på vilket sätt? Var han någonslags "yrkesbarnmisshandlare" där hans namn stod under "gula sidorna" 

Vägrar ditt barn att lyda, sova torka dig i arslet? Ring mig "Gubben med vassa tänderna 08-22 45 00" Du kan välja misshandel mini 150 kr, misshandel medium 230 kr eller misshandel grov, endast 400 kronor. Första slaget gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0