Jag har sparkat Jesus i skrevet!

I den bloggen har jag ofta drivit med kändisar bland annat. Man brukar då få massa mejl och sånt "haha" "Du är så bra"

Dock finns ett undantag. Jag har drivit med Blondinbella. Jag har sagt hon är "blåst" och sånt. Folk är ledsna, folk är besvikna "man ska sluta läsa den här jävla bloggen" Ingen ska tydligen tala illa om lilla inskränktaBlondblella...nej. nej..Men när man driver med handkappade personer utan ben och hjärna. Då skrattar man
Till och med om man driver med barnmisshandel, svält i afrika. Då skrattar man.
Om jag driver med platsdrockan Perelli så skrattar man och länkar hela min jävla blogg till omvärlden "du är kung hankatt"

Men om jag driver med någon som bara har koll på modet, visar sin kropp i bikini (som vilken unge på bilddagboken som helst) och som kommer ut i verkligeten och blir chockad över att det finns kvinnoförtryck i samhället, som bara reagerar när skit drabbar henne själv) Då får jag inte skriva "att hon är blåst " och sånt, då jag JAG en ond människa.

Allvarligt så är det här tragiskt. Ni menar att jag sparkat Jesus själv i skrevet: Jag skäms inte. Nästa gång sparkar jag hårdare.

Kommentarer
Postat av: elli

Jag ser fram emot nästa spark. Vilka fler ligger i din sparkzon?

2008-06-12 @ 09:45:04
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0