Mansons hotellrum var nog finare än vårat

Tjena

Ska boka in hotell nu i en stad:) Tänker inte säga vilket för jag är rädd att jag inte får bo där då.

Jag och min vän M har bott där två gånger och levt som rockstjärnor på hotellet:) Jag ska väl inte återge allt som hände men,...bland annat.

1- Hällde ut jordnötter framför en hotelldörr, knackade på dörren, sprang i väg och en tysk man öppnade dörren, han såg
oss inte men hans fru skriker något i stil med "Klaus, Klaus nötter" då han trampade på nötterna. Han skrek till. Hårda nötter tydligen..ehhe
2. Använda badummet som rökrum

3, Springnota för minibaren

4. Jag gick vilse i hissen. Tappade nyckeln., Återfanns i receptionen...

5. Tagit ner affischer å sånt från hotellets väggar...

6. Blivit hotad av frukostvärdinnan som anklagade oss för att stjäla!

HAHA
Men det var länge sen...hehe Men Marilyn Mansons rum tycktes säkert vara välstädat jämfört med vårat:)

Kommentarer
Postat av: mary

hahhaha så inihelvete så roligt vi hade!!!!

2008-06-03 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0