så blåst, så lost!

Utdrag ur Blondinbellas blogg.

J!aha då är det första maj idag. Sossarnas dag som jag brukar kalla det, eftersom de gör sina demostrationer på gator och torg. Och vet ni vad vi i MUF ska göra? Vara där såklart och dela ut heliumbalonger och toblerone till barnen, roligt va? Hörs senare, nu ska MUF haverera"

MUF Ska "haverera" HAHAHAH.


“folket som röstar blått är antaligen mer pålästa”

HAHAHA!

"Pålästa" Ja det visar hon verkligen själv.

Blondinbella om att åka buss:


Blondinbella får frågan av en journalist om vad hom tycker om att åka buss:


– Jag känner liksom: ”Vem har suttit här innan mig? Är det någon äcklig person? Är det en socialdemokrat? Är det någon tjock person?”.



Jag ska inte kommentera detta...då kommer väl FRA och tar mig..

Kommentarer
Postat av: elli

Nej nu ska jag banne mig ut och haverera lite! Hörs!

2008-06-19 @ 13:07:26
URL: http://www.elli.nu/
Postat av: Louise

Underbart! Hon är som en yngre version av mig... :-)

2008-06-23 @ 11:05:52
URL: http://louraverise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0