Sven i Sundbyberg returns

Jag har fått en ny vän. Sven i Sundbyberg. Han mejlar till mig. Han skriver praktist taget att han vill sitta och runka till denna blogg. Det får han inte. Han är vidrig. Han är upprörd över att jag lade ut hans mejl på bloggen. Nu ska Sven bli ännu mer upprörd. för nu lägger jag ut hans andra mejl. För er som vill se det första mejlet från Sven..scrolla ner


Hej Hankatt (Lesbisk?)

Du lägger ut mitt privata mejl till dig.  Det gör mig lessen. Jag började nästan att gråta då jag såg att nu gjorde narr av mig bara för att jag vill läsa lite "naket" Du verkar hata oss som är ensama.
Förresten så har jag dusch, och luktar inte ett dugg illa. Nu ska du kära hankatt be mig om ursäkt och jag vill inte att du lägger ut det här mejlet på din blogg. Ska ev i såna fall tala med en vän som är polis (uppvuxen i Farsta)
Jag är inte ful heller. Kanske har jag övrebett, men det avgör ju inte mycket

Med vänliga hälsningar

Sven
Sundbyberg


Kära Sven

Om du vill sitta och runka till min blogg är det fan inte mitt problem. Ska jag få dåligt samvete för att du är psykiskst sjuk och vill sitta med ditt lilla ventilgummi och masturbera. Såna som du borde inte få ens ha en dator, utan såna som du Sven ska låsas in för tid och evighet. Sätt dig själv för fan och skriv i hop nåt om när du har sex med en fotälj eller nåt sånt och masturbera till det. Jag hatar inte ensama Sven. Jag föraktar dom, eftersom en del är så patetiska.

Din dusch finns kanske. Men andvänds ej-

Icke vänliga hälsningar

Lesbisk Hankatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0