Ge ej p-piller till män kvinnor under hot!

Förr åkte jag buss med min ömma mor. Det gör jag inte längre. Mor ska ofta tala högt. VÄLDIGT högt. Hon har liksom en inbyggd megafon i stämbanden.

En dag var on lite orolig. för det var hon ofta när det gällde hennes katt. Jag lovar att hon hellre skulle avliva sina barn - än katten. Om maten var slut och katten hade mask så köpte hon avmaskningsmedel., Barnen svalt och satt och tiggde pengar på gatan ungefär.

Nåväl så skaffade hon sig en bondkatt som hon var säker på var en liten kille som hon döpte till Ove. Men det visade sig senare att det var en tjej eftersom den började att löpa. I bland kan man fråga sig om hon egentligen var helt säker på vad får farsa vad för kön. Jag har bett om ett rakt svar flera gånger,. men hon bara sitter och skakar på huvudet med tomma och förvirrade ögon.

Hur som helst så när katten - Ove löpte så blev den ännu kåtare än värsta miffot på "Pluto" innan stängningsdags.
Katten skrek, katten gned sig mot allt, katten porrsurfade..Hur som helst det var ÖVERJÄVLIGT, och man fick tvinga i katten p-piller. Det var som en tvångsmedicinering på Säters Sjukhus ungefär. Det var så dramatiskt varje gång det skulle ske.

En dag var katten såååååååååå jävla...kåt att hon sprang runt lägenheten och skrek. Morsan gjorde allt för att få in p-piller i kattens mun. Hon slet och drog i katthelvetet hon ringde vetrinärern som bara skrattade. Morsan gjorde allt...men det gick inte.

Segerns sötma gick till katten som mycket nöjd och med hånfull blick lade sig och spann på bokhyllan.

Alla hatade katten då. Katten hatade oss.

Morsan kunde inte smälta att katten vunnit, och det var som som hela världen TV sänt denna händelse i direktsändning med milijardes tvtittare. "Hello I'm Chris från CNN, and i have to tell you now that the winner here in Sweden in the p-pills contest is THE CAT- OVE"

Morsan satte sig längst bak i bussen - själv. Trodde hon. Hon satte sig på en gammal tant som skrek.

-FAN skrek hon

Bussen tystnade och folket tittade på den galna kvinnan.

-Det gick fan inte. Det gick inte. Ove ville inte ha p-piller? Varför vill han inte det?


Vid det här laget så hade halva bussen trycket på STANNAR och börjat kliva av pga rädsla.

-Jag slet ner Ove i knät och bedjade till honom ÄT FÖR FAN. men då springer han och sätter sig i bokhyllan! Ove ska jam sina p-piller, annars får de andra i kvartet jobbigt.


Den enda som hade det jobbigt just då var jag. Jag ville bara sjunka i hop av pinsamheten

OVE VILL INTE HA P-PILLER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0