Zlatan ? var spelar han egentligen?

Jag tycker att det är OK att man inte kan använda sin mobiltelefon fast man haft den i hur många år som helst. Det är helt i sin ordning. Men morsan ringde en gång TELIA eller "Televerket" som hon sade och undrade var nummerskivan var tll den telefonen var som hon nyss fått med posten "Jag hittar det inte i förpackningen..." Men jag är inte den som dömer herregud. Jag är en av dom som anser att T9 är en styggelse och en helt sjukt på påfund...

Tänk er. Man är lite småkär sådär i en riktigt kurvig sak (där skulle Ronnie Pettersson haft svårt att följa med i kurvorna) haha. Man gör sig till för henne. Man köper fina blommor för 450 spänn (när man står jag ska handla är man på väg att slå i skallen på killen i blomsterbutiken och an försöker att hålla ett leende.
-450 spänn inte mer? Ha...gahhh

Man sitter hemma och övar sig på att inte säga fula ord försöker att imitera Ernst i Sommartropet osv sov.
Man känner hur tjejen smälter, hur man verkligen lurat i henne att man är en "nice fuckning guy med hjärtat rätt i bröstkorgen..) Man tom käkar en sallad för att "det är det godaste som finns." osv

-Sprit? Sånt dricker jag inte. Man kan faktist bli full ju!

Och tjejen till sist: Ohhhhhhhhhh Darling

Sen ska tjejen ut på krogen. Man är lagom svartis. "Tänk om någon kommer någon och raggar upp henne?"
Man blir nervös "Hoppas hon inte är sån..." Man sätter sig ner i sin vrede efter ha rivit ut bokhyllan och ska skriva "Har du kul"....men vad säger T9????????? "Har du kuk?" neeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Man märker precis det när man skickat i väg det. "Jag är död. så jävla död. Nu sätter hon på nån...hjälp"

Efter ett tag ringer man upp. Hon svarar inte på SMS:et . "Neeeeej, jag har inte fått nåt säger hon"

Skönt då kan jag andas ut. Jag lägger på luren. Kollar i skickat. Jo? Det har gått i väg...till HENNES MORSA!!!!!!!

jaja. jag tycker att sånt är ok.. MEN

När jag står på jobbet och talar med J.A, Jag säger att "Zlatan kommer att bli skadad" J.A ser på en gång nervös och jättelessen ut? Han hade glömt bort att det brann hemma och att det var folk i bostaden "Zlatan skadad? Näää. Det är inte möjligt..." Då vänder sig en tjej om på jobbet och vill visa vad duktig hon är på fotboll. Borde typ vara sidekick till Patrik Ekwall.

-Zlatan.? Men honom har man ju sålt till ett annat landslag!! *hostar viktigt*

Jag bara: HERREGUD!!

J.A tror för ett ögonblick att det är sant? Vilket land? FInland? Kroatien? Inte Norge? Snälla säg att det inte är Norge?
Han kommer dock på sig själv och skrattar med mig.

J.A - Man kan faktist inte sälja nån till ett annat landslag!!

Tjejen. Inte vet jag vilket land han kommer i från...


Sånt här kan man väl inte förslåta?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0