Jag vann mot den onda tanten

Stressad inne på affären nyss.

Tog ingen varukorg, men en massa varor.
Svor som själva fan.

Tappar allt.

Telefonen ringer. Tar upp den.
Hann inte svarar
Tappar varor på golvet.
Tar upp dom.
Tappar telefonen.

En dam i 45 års åldern kör in mitt arsele med sin kundvagn och skyndar sig för att hinna före mig i den långa kön.

Hon vinner. matchen som jag snabbt döpte till "Fläsket brinner så in i helvetet"

Hon flinar mot mig.

När kassörskan tagit betalt så säger kvinnan att "chockladen - du tog för mycket betalt för den!


Kassörskan *tittar på kvittot" Nej. Du tänker på extrapriset? Det står här 14.90 - 4,90, så du har fått rabatten.

Kvinnan muttrar.

Kvinnans telefon ringer, Hon slutar packa ner varor i påsarna.

Kvinnan: Äredu Monica! Nämnen var roligt. Det var inte i går. osv

Jag har betalat klart. Men man kan inte köra mina varor i slutet på bandet för att kvinnan är inne i sitt samtal.

Hon bryr sig inte. Bara flinar.

Jag arg.

Kassörskan: Ja...det blir så här i bland när det är mycket folk

Kvinnan nicker mot oss.

Då blir jag sååååå arg och säger till kassörskan

-Inte säga så¨. Det är ju en penisonär hon gör så gott hon kan. Hon är ju inte så rörlig om man säger så

Kvinnan slutar tala i telefonen. Slänger ner grönsakerna i kassen och går därifrån

JAG VANN!=)

Kommentarer
Postat av: sara

HAHA! Jasså, är det så man gör? Jag har alltid trott att det hjälper om man ler och ser inställsam ut..

2008-05-30 @ 20:59:50
URL: http://easyskanking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0