några sekunder i TV

På tal om Västerås.

Under en tid så var jag rätt mycket i TV...varför jag var med,,,talar jag inte högt om i dag;) Rätt pinsamt var det.
Jag var med i "Silikon"...."Svart eller vitt" - minns inte namnet. Lennart Ekdahl var programledare. Jag var gäst hos Alice Bah (jag flirtade med henne...men det gick inge vidare....haha) Undrar vem som hade ångrat ett ligg efteråt;)
Jag var med i Rapport Morgon och sånt,..

Det som var sjukt var att bara några sekunder i TV så ändrade folk uppfattning om mig,,,helt plötsligt så blev jag så ball..Minns efter "Svart eller vitt som var direktsänt så gick jag ut på  krogen sen....och bara det LILLA framträdandet som inte heller gick bra..

Lennart E: Varför gör du det här Jonas
Jonas: Ehhsd
Lennart E: Va?
Jonas: Lssssssssssssddddddd
Lennart E: Ehh,. Hmm ja ok...

Folk kom fram och hälsade på mig och ville jag skulle käka med dom...och dom bjöd..
Hemma i Västerås sen så fick jag till och med hångla med några brudar och jag blev "TV killen" med folket.

Jag fick VIP kort på Pluto till och med!!!

Det var en rolig men en ytlig tid....svårt att veta i efterhand om det var värt allt....men jag fick HÅNGLA!!

Kan någon ge mig 3 sek i TV....jag är sugen på lite hångel..

Desperat? Ja!!

Man inser en sak. Om en människa får vara med i TV är denne beredd att göra och säga vad som helst!!!!
En Moderat blir kommunist, en kommunist blir supergay osv...

Sjukt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0