Sälja stjärt på t-centralen?

Fy fan. Jag är ingen morgonmänniska alls! Jag är helt död på morgonen....efter cirka 6 koppar kaffe så börjar man vakna lite i alla fall..

Fattar inte dom som säger "God Morgon" - Det finns ju inga goda morgonar...ja, förrutom de få då..då man vaknar upp med en brud (i bästa fall) efter en blöt  fredagkväll vid sin sida...men det var lääääänge sen nu..

Fridag idag i alla fall. Jag ska inte göra nåt annat än att slappa! samt se mig om efter ett nytt jobb...Det är lite svårt med nya jobb här i stan. Kanske starta ett eget företag? Det har jag funderat allvarigt på några år...men har ingen bra ide...det var nån som sa att det enda jag kunde göra förrutom det jag nu gör är att sälja min stjärt på t-centralen.......vet inte om jag skulle palla det direkt...vill ju skatta och göra rätt för mig.

Nu lite morgonfika.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0