T9 i hate you

Jag hatar T9. Morsan skulle ge sig ner till stan för att spela bingo. "Har du kul" skulle det bli när jag SMS:ade henne. Det blev "Har du kuk" - och jag sände i väg det. Hon har inte hört av sig sedan dess,och ska jag vara ärlig så har jag heller inte något större lust att höra av sig till henne.

Det var en person vars kompis hade dött för ett par månader sedan. Jag skrev ett SMS. "Jag beklagar", sen skulle det bli en lessen smajlis i slutet av messet - men det blev en glad gubbe. "Jag beklagar"=)

Tror inte att man tar min empati på allvar då.

Kommentarer
Postat av: Baronessan

Men det kan ju vara bra ibland också när man innerst inne vill att det ska vara fel ord, eller fel gubbe - sen kan man skylla på T9

2008-11-20 @ 00:17:14
URL: http://viskning.blogspot.com
Postat av: freja37

håller med T9 är ett skit... har aldrig fått grepp på det

2008-11-21 @ 19:54:33
Postat av: lovi

kontrolläs ffs =)

2008-11-21 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0