Niklas Strömstedt ger ut ny version av "Den sista morgonen"

Spriten kom till mig. Våren var som vackrast, när den kom till mig
Om jag vetat det jag vet nu, när karriäeren fanns hos mig. Nu är detförsent. Förälskade satt jag på balkongen och berusade.
Jag öppnande ett fat till och vi älskade varandra till sömns. Och när jag vaknade var rummet ljust och gatan utanför var likafull av liv och rörelse som jag.
Och i en säng på tredje våningen drack jag en bärs med lite t-röd i.
Jag hade en gång en gitarr och en karriär och jag spelade, någon dansade. Den hösten jag åkte in på Kumla och hem igen.
Och körde på en Tua och begravde henne nånstans vid en sjö. När hösten kom sa jag måste in på torken så att kan börjar om igen.
Men jag var bara tyst och tom när hösten kom och hjärncellerna tog slut. Men det händer att jag går förbi rännstenen som jag bodde i. Det händer att jag säljer en skiva då och då. Jag trodde att jag fattade. Jag blundade och skrattade
Jag tog allt  jag kunde få. Jag undrar vad jag tänkte med

Kommentarer
Postat av: Vickie

HAHAHAHAHA!

2008-10-28 @ 22:09:46
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0