Jag har en lesbisk hankatt jag är så orolig


Det är så kul med alla sökmotorer. Kan bara tänka mig alla perversa svin som sitter och googlar fram mitt nick
+Hankatt +Lesbiskj tex

Lesbisk är tydligen ett ord som drar till sig en hel del persversa människor (jo, jag hatar sex.; )
Man tror att man ska se massa lesbiska tjejer i roliga lekar här...MEN ICKE

I såna fall blir man besviken när man rullar in här och finner en svarthårig och pirecad man med fet röv och dåligt ölsinne. Inget att hänga i Pride-granen där hemma:: haha

Eller de som söker på HANKATT

Då är man troligen på gång att köpa en hankatt eller att den hankatt som de själva äger är sjuk och skiter bland underkläderna så man vill ha råd av en vetrinär full av skit och empati...

De som söker på kombinationen HANKATT OCH LESBISK

Har troligen en hankatt som sätter på andra kattflickor...eller.?? En hankatt som TROLIGEN är en hankatt och som sätter på vilken katt som helst..

"Snälla Fråga vetrinären

Min hankatt Lesper gör sexuella saker min grannes katt som heter Conny. De liksom har liksom "samlag" med varandra. Snälla vad ska jag göra? Kan min underbara katt vara gay? Jag har get honom allt kärlek som han kan fåm ändå så föredrar han katter av samma kön. Jag är så orolig. Vad ska jag göra? Ska jag kastera honom eller bara säga till honom (på skarpen, men med kärleksfull röst givtvis) att man inte ska penentera en annan hankatt. Är min katt lesbisk eller bara dum.."
haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0