Egen Hultsfredsfestival i tvrummet

Man kan se några spelningar från Hultsfred på webbtv

http://www.expressen.se/noje/musik/1.1196667/se-2008-ars-hultsfredsfestival-hemma-fran-datorn

Det ska jag göra! Fan jag som ville vara I Hultsfred och se ALLA spelningar och allt som är onkring den...Nu har jag jobbar helg och ledigt får man inte så jag har en såååån ångest.

Men att se webbsändningar är inte samma sak som uppleva festivalen. Jag ska se Takida 23.00. Jag ska göra en egen Hultfredsfestival, här hemma hos mig.

Jag ska följa följande lista:

1. Ta in lite lera och placera den framför datorn.
2. Jag ska göra häxblandningar av all sprit jag har hemma, hälla i det i vattenkanna och dricka ur den
3. Jag ska slå sönder delar av vardagsrummet.
4. Jag ska dra in okända människor från den lokala puben till lägenheten, Någon kanske har med sig roliga peparat.
5. Jag ska slå upp mitt tält framför datorn, låta två personer ha sex i det (eftersom jag för det mesta misslyckas att få till det)
6. Nån får klä ut sig till rockband så att vi som vill kan smita backstage och festa med bandet.
7. Jag ska i fyllan skrika åt min bästa vän att jag har satt på hans brud och svärmor förra året och att min polare är impotent.
8. Jag ska kalla en vakt för överklassvin och spy honom i ansiktet.
9. Jag ska käka langos och ha hälften utanför käften
10,: Jag ska tappa minnet och inte ens komma i håg en enda spelning, och vakna utan byxor med värk i arslet, bortttappad mobiltelefon, tågbiljett hem
11. Supit bort ALLA pengar
12. Kallat "Gula Gubben" för den "Fula Gubben"
13. Jag ska säga: Det här hultan slår ALLT!! Det här gör vi fan om nästa år.


Jag ska ha en alldeles egen Hultsfredsfestival hemma helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0