Grattis till ditt stånd Peter och till extraförtjänsten Expressen?

http://www.kvp.se/nyheter/1.1192027

Peter berättar glatt i kvp/Expressen att han äntligen kan få stånd igen! Jättekul för Peter, verkligen!
Det var något naturläkemedel som hade hjälpt Peter med att få skinnflöjten stabil igen.

Det är bra att det finns hjälp. Verkligen! Även om jag tycker tidingarna ska skriva mer om det egentligen det ser ut i världen, utanför Peters byxor.

Varför jag skrivier något om detta är därför att i hur många år som helst så har tidningarna skrivit om "mirakelkurer" för personer med fetma - dålig hörsel - dålig syn och framför allt flintskallighet! Alltid nya medel som ropar "Halleljuja"

Människor som finns med i dessa artiklar talar om "det nya livet" "Äntligen så är jag en människa.." Hur som helst så försvinner dessa mirakelmedel från hyllorna och läkarna (de riktiga och inte Dr Expressen) säger att dessa medel funkar inte. Man måste ju fatta att de allra flesta av dessa artiklar skrivs av lättlurade journalister eller så är alternativet att de får extrabetalt?

Jag är ärligt glad över Peters stånd, verkligen om artikeln stämmer.

Jag skrev på debattdelen till artiklen typ" Grattis till ditt stånd Peter. Dessvärre brukar de flesta av dessa "hälsoartiklar"
vara fejk skriven av lättlurade journalister"

Mitt debattinlägg försvann sedan från sidan efter några minuter?

Jag kan säga att det styrker min tes om det jag redan skrivit

Jag är som sagt glad för Peters stånd, trots att det svälter barn i världen, det är krig, barn blir mördade.

Peter har ju sitt stånd trots allt och Expressens journalister tjänar extra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0