Lars Adaktusson, är killen EMO?


Lars Adaktusson måste vara min nya idol, tillsammans med statyn på Margareta Krook som jag och min vän Maria en gång hånglade med.

Jag förunnas över honom faktist. Han är säkert duktig och påläst, men varför så negativ jämt? Lasse ser sig själv som en tung journalist. Han ska alltid gå ett steg längre än andra journalister. Allt som finns i världens skall analyseras anser Lars, tom varför dasspappret tar slut så fort nuförtiden. Jag kan anser, utan att överdriva alls att Adaktusson är den äldsta emon i landet! Undrar om han skär sig själv och häller i sig massor av konstiga subtanser?

Nåväl. Jag har legat och tänkt på Lars en stund i dag. Jag tänkte på alla gäster som funnits i hans studio i Kanal 8 (Lokaltv över landet) De flesta har varit så positiva innan inspelningen (för dyrt att sända direkt, frisyren kostar sminket för mycket) för att sedan gå därifrån som trasiga och sönder analyserade människor. Förmodligen skulle han även får Loffe Carlsson att sluta skratta också. Det finns inga positiva nyheter för Lars Adaktusson och skulle det dyka upp en sådan i Lars manus så skulle han förmodlingen få ångest och sedan vrida och vända på nyheten tex "Botemedel mot AIDS funnet" - skulle bli "Mormor Kerstin dog i Aids i onödan - nekades socialbidrag och varför hade hon så jävla mycket ryknor"

Positiva nyheter får verkligen Lars att spy. Han vill vara tråkig, han vill ge tittarna ångest, vi som tittar på hans program ska tro att det sista vi ser är hans pottfrilla.Privat är han likadan. Han valde säkert inte frun för att hon var en schyssts kvinna utan för att "hon var ful och oskuld - luktar skunk"

Att man ska tro att man har roligt med Lars en lördagkväll med en öl och jordnötter är en klar överdrift. Att festa med Adaktusson är som att spela schack med döden eller få dödsdom av sin cancerläkare. När Lars "festar" så ser man honom på någon polares begravning - då med ett snett leeende på läpparna. När Lars går sina kvällspromenader på krykogården och hör några ungar skratta längre bort säger han tyst för sig själv . "Håll käften om några år så har ni skatteskulder och Zlatan blivit bög ungjävlar - då skrattar ni inte mer.


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

varför kallar du dig för lesbisk hankatt? är du homosexuell?

2008-06-23 @ 08:47:51
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

hur hittade du min blogg?

2008-06-23 @ 08:48:10
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

varför funderar du på att bli gay gillar du inte tjejer längre? Är tjejer så dumma i huvudet?

2008-06-23 @ 09:06:35
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0