Marie Picassos beskyddare

Marie Picassos beskyddare har mejlat mig och fördömt mig för mina åsikter:

"Marie Picasso har 2 turneer i sommar, och har för 1.5 månad sen avslutat hennes vårturne...

Så gör något vettigt istället för att skriva skit om saker som du inte har en aning om!  Gåt ut och lek"

MITT SVAR:

Marie Picasso? Marie Picasso
? Vem är det just det..nu kommer jag i håg vem det var . Jag ber om ursäkt om jag kränkt dig och din musiksamak. Det är bara så att jag har svårt att minnas folk som knappt får pubilcitet i tidningen. Det borde ju hon få mer av. Herregud, hon är ju vinnare i  Idol! Läste att turnen heller inte går så bra, albumet säljer inte heller så väldigt bra.. Jag trodde ett tag i min enfald att det var Amanda Jenssen som vann. Villken artist! Nu måste jag skynda mig att skriva klart det här så att jag inte glömmer vem Marie Picasso var..

Picasso? Målade hon inte tavlor? Nej nu ska jag ut och leka. Hej

Kommentarer
Postat av: dani

hm. du verkar vara en glad pojk. förörvigt så behöver inte många turnéer betyda att hon faktiskt gör någonting bra. okej. många människor verkar av någon outgrundlig anledning lyssna på hennes musik, vilket verkar vara det ända argumentet FÖR att lyssna på hennes musik.

Många människor knarkar. Behöver det vara bra för det?

2008-06-15 @ 11:28:49
URL: http://www.bananidani.blogspot.com
Postat av: Opalen!

Kan inte påstå att man läser nämnvärt mycket om Amanda heller i tidningarna.



Det kanske är 2 smarta tjejer som håller sig undan mediernas kritiska penna.

2008-06-22 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0