Sexualhjulet

Förra veckan avslöjade Aftonbladet att Zlatan och någon medlem i The Hives hade spytt. Kioskvältare yes! Dock hade de inte skrivit om spygrabbarna kissat före eller efter.

Kioskvältare 2

http://www.aftonbladet.se/karleksex/article2699571.ab

Aftonbladet avslöjar att sexualiteten sitter i hjärnan! WOW. Vad kommer dom på sen? Att i fall man amputerar en fot så följer tårna med?

Aftonbladet menar vidare att man föds med sin sexuella läggning? WOW Vad kommer dom på sen? att om någon sticker ut ögonen på en så blir man blind? OM man inte skulle födas med sin sexuella läggning...hur skulle man då få den? Med en uthämtningsavi på ICA kanske?

-Tjenare. Jag ska hämta min sons sexuella läggning,. Han ska visst bli bög! Fasiken. Frugan och jag ville att han skulle vara bisexuell, men det var visst slut på det i lagret.
Eller är det så att det kommer hem en Leif "Loket" Olsson till en med ett jävla chockladliknande jul "Nuuuuu ska vi sehär..jag trooooor att hjulet hamnar på 40% gay...nej., nej.,.den går för bi. Hetro blev det. Grattis Anne och Ivar Strm i Sunnei Värmland. Flickan kommer inte att slicka vagina när hon blir stor. ."

Visserligen skulle vissa av bloggläsarna skämta till det "hahaha. du vet väl att din sexuellitet inte sitter i hjärnan utan i skrevet hahaha"

Men jag tänkte den tanken först HA! Så ni ska inte tro att ni kan överaska mig med den:)

Kommentarer
Postat av: hetro

hahahah, jag måste säga att du har jäkligt roliga inlägg i din blogg. Jag är glad för att du inte har ''dagens outfit'' eller något sånt. :P

2008-06-22 @ 10:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0