Dom super på IOGT:NTO och plågar barn

När jag gick i klass 1 i skolan så hade vi fria aktiviteter som det så fint hette. Vår lärare kom från IOGT Nto!!! En jul fick vi åka hem till henne för vi skulle baka pepparkakor. Jag tyckte det var väldigt obehagligt att kliva innnanför dörren till någon som hade valt att vara nykter. Fanns det mördare där? Skulle fröken tvinga oss smågossar att visa våra penisar för henne medan hon läste någoting från IOGT:NTO:s broschyrer om nykterhet? Vad vi tyvärr visste inte som skulle hända var att fylla våra barnamunnar med massor med starksprit för att sedan ha en orgie i det tomma barskåpet.

Helt allvarigt blev jag chockad när alla kvavlar inte räckte till alla (vi var hela 5 barn som tvingades in i dödens hus) så jag fick kvala med en tom  vinflaska!! Jag var så förstörd så jag spred detta över hela skolan och den "nyktra tanten" fick sparken!! Faktist sant!

När vi hade henne på våra FA aktiviteter fick vi bland annat göra gipsfigurer. Jag har alltid gillat att kladda på former och formar, och säkert fanns där någon förträngd fantasi att sätta fröken på drejskivan, snurra runt den fort och ha våldsam sex med henne i farten.

Det fanns nämligen bara EN regel man var tvungen att följa på dessa FA lektioner. Vi fick tydlgen döda varandra, ropa könsord och spotta på de elever som gick i särskolan och ge dem öknamn, Vi skulle säkert få knarka med amfetamin, bara vi inte spillde pulver på golvet så att städerskan blev arg. Städerskan var från Iran och hette Lohhlo.

En sak fick vi dock inte göra, och det var att INTE mer än en gipsfigur på en termin för då skulle kommunen bli lessen, sa tanten. Jag bara ser framför mig hur kommunalrådet står i en extra presskonferans och gråter för att örnässkolan  gjort en gipsfigur för mycket och att kommunen inte bara var tvungen att sänka socialbidraget - utan ta bort det. Man skulle inte hellre ha råd att ge mat åt dem som bodde på långvården - bara majssoppa på tisdagar - i bästa fall. Lärarna i skolorna

som undervisade skulle bli tvugna att sticka ut ögonen på barnen för att inte ge dom en anledning att dra dit någon påtänd clown som skulle kasta en banan i luften för att sedan kalla det kultur - och utevecklande för barn.

Ingen inom kommunen skulle heller inte få någon lön, bara för att en ful unge gjort en gipsfigur för mycket,.


Jag borde inte gjort den där sista figuren. Den påminner om min pappa föresten


Kommentarer
Postat av: Dante

Förträngd fantasi mm eller kanske en uppkommen sådan..

2008-11-08 @ 23:24:41
Postat av: Dante

Töntigt med att du måste läsa innan du vågar släppa ut koments..

2008-11-08 @ 23:26:01
Postat av: jenna

ah, hade också sånna fantasier om min fröken..

2008-11-09 @ 00:19:48
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: humorsajten

Hejsan! hur har din helg varit då? Hoppas du får en trevlig dag!

2008-11-09 @ 12:24:28
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0