Amanda Jenssen on stage

Expressens Per Heägred är besviken på att han inte fick höra låtarna från Idol när Amanda Jenssen uppträdde.
Per suger. Han borde istället se till att försöka ordna en Idolturne på egen hand. Amanda ska inte hamna i nåt Idolfack...
Jag menar. Vem minns Marie Picasso i dag? Säljer hon bra? Är det utsålda hus? Det är bäst före datum på nästan alla Idoldeltagare

Amanda är den enda riktiga stjärna som Idol i Sverige har haft.

Lite värre dock om hon dissar sina fans.

But. She is a star.

Kommentarer
Postat av: Gautigoth

Amanda dissar inga fans. Per verkar ha svårt att hålla sig till sanningen. Enligt vad jag hört från folk som var där var det en kille längst fram som ropade att han ville höra Hallelujah. De fans som var där som jag känner via fanklubben verkar vara väldigt nöjda med showen. Sedan finns det iaf tre skribenter jag känner till som bestämt sig för att hata Amanda i alla lägen - Per Hägred är en av dem.



Vänligen,

Gautigoth,

AJFA - Amanda Jenssen Fans Association



amandajenssenfans-ajfa.blogspot.com

2008-06-01 @ 17:42:18
URL: http://amandajenssenfans-ajfa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0