Dagens tönt: Blondinbella

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2662214.ab


Blondinbella blev angripen när hon var och skulle se på Sveriges match i Kungsträdgården i Stockholm.

..."Men stämningen blev snabbt hätsk och hotfull.

"– Först kom folk fram och drog i mig och ville krama mig och ta bilder. Jag tyckte det var kul i början men det blir snabbt jobbigt, säger hon"

Sen började några skrika könsord. De skrek ”jävla äckel” och ”hora”, säger Isabella Löwengrip.


Hon gick en bit bort och en stund senare ser hon en glasflaska som kastas emot henne.

– Jag såg flaskan komma farande förbi mitt öra. Jag bröt ihop och började gråta"

Skriver Aftonbladet.

Herregud, Ska den blondaste bruden efter Linda Rosing äntligen fatta detta?

Efter hundratusentals ord om mode, skönhet och ytliga tankar i sin blogg....så har hon äntligen fått en skymt av verkligeheten.. Bruden måste fatta att detta är en del av verkligeheten som kändis..hon kan inte välja och vraka och plocka de russinen ur bullan. En del vill knulla henne, en del vil göra henne illa..så är livet som kändis...man
kan inte leva i en glasbubbla som hon tycks göra med märkeskläder upptrycka i arslet.,

Det är inte mer synd om henne än någon annan tjej som utsätts för det här...........

Aftonbladet skriver vidare:

Isabella Löwengrip säger:

– Först och främst var alkohol inblandat, jag tror att det blir en helt annan grej när alkohol är inblandat. Sen var det stämningen – folk som stod där kunde inte se matchen för det var för trångt, och så ser de mig istället – ett annat objekt man kan vråla åt när man redan är taggad för att vråla. Och så stod jag där i rosa kläder, typiskt Blondinbella-aktigt, och jag vet sedan tidigare att jag väcker starka känslor, säger hon"

Hon är förvånad att vara ett objekt Varför framställer hon sig som ett då?

Lägg ner Blondinbella!




 

 

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Sara Lundblad

Haha...schysst inlägg!

Hon har det inte lätt inte, den där blondinbella! :P

Postat av: fred

Ännu en gång håller jag med dig till 100%, finns inget att tillägga eller att ta bort.

2008-06-12 @ 14:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0