Droger i barnprogram i SVT

Mycket kan man tydligen läsa på Flashback. Det finns en tråd där man ska skriva in vilka kändisar man har knarkat med!
I tråden påstår sig någon ha knarkat med Ola Lindholm. chefredaktör för Kamratposten och och programledare i SVT:s "Wild kids" haha. Jag tyckte det lät roligt tyckte jag. Jag kan inte låta bli att fantisera om hur det skulle se ut på Ola var bög som ett hus vid inspelningen av "Wild Kids"

http://www.flashback.info/showthread.php?t=301927&page=19

Barnen är ute tillsammans med Ola och går vid en ravin. Ola är glad. Ola är lycklig. Han har hittat på värsta afganbiten braj som han rökt på bakom ett träd.

Ola pekar på berget på andra sidan ravinen:
-OK ungar nu ska vi går över här!
Barnen i kör: Men Ola det finns ingen bro här!
Ola (förbannad) Lyssna ny era jävla småkryp. Det finns visst en brojävel här, jag ser den . Den är målad som en jävla
giraff och där på andra sidan väntar nån slags dvärgjävel på er ser det ut som! GÅ NU
Barnen (gråter) Men det finns ju ingen brooooooooooo. Mamma jag vill hem.
Ola: Det här är ett jävla barnprogram för fan. Tror ni att vi låter er göra farliga jävla saker, tror ni det eller är ni knäppa i skallen. Nu går ni över bron annars ska jag personligen kasta över den! Skynda på för fan, jag ska till Polareposten eller vad fan tidningen hette som jag är chef för och skriva en artikel om BRIS; Man ska vara SNÄLL mot barn.

Kommentarer
Postat av: Louise

En gång var jag ihop med en kille som knarkat ihop med Peter J-e. Det var kvällen innan någon gala som Peter J-e. skulle hålla i.



Om jag vetat att den här killen var en kille som använde droger då och då hade jag inte blivit ihop med honom, men... ja, lång historia. I alla fall. Det de rökt hade varit så starkt att Peter J-e omöjligt kan ha varit "nykter" kvällen galan hölls. Min föredetta pojkvän hade haft väldigt roligt åt detta när han satt och kollade på galan i teve. Han var nämligen inte heller nykter.



Själv har jag aldrig knaaaa'kat och kommer aldrig att göra det. Ville bara säga det.

2008-06-18 @ 13:01:09
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: x2000

Jag brukar i och för sig inte umgås med kändisar, däremot med knaaark nån gång emellanåt. Kom att tänka på gången jag hade proppat i mig en hyfsad dos LSD och var på IKEA för att handla möbler till min nya lägenhet. Jag blev runt 20000:- fattigare, lägenheten blev fullständigt optimalt möblerad - snudd på feng-shui-perfektion, och jag hjälpte en liten unge att hitta sina föräldrar. Kalasbra på alla sätt och vis!

2008-06-20 @ 06:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0