Jag ska bli emo!

Herregud vilken stressig dag, jag mår skit av det här, klagade en vän i går

Han stannade upp lite och det lyste i hans ögon helt plötsligt.

-Jag ska fan bli Emo sa han?

-Va fan är det du sitter och säger sa jag? Ska du bli frivilligt pykiskt sjuk?

-Nej, nej sa han och försökte förklara

-Emo är en livstil. Man bryg sig inte om något. Bara sminkar sig, lyssnar på musik som man inte vill lyssna på och sitter och skär sig

-Du är fan inte klok sa jag hetsigt. Du är fan 29 år, sånt håller man på med om man är ett mobbat barn från förorten som dricker folköl och skriver dikter fastän man inte kan alfabetet. Över min döda kropp att jag blir emo

Helt plötsligt fnissar han till och ser helt sjuk ut på ett sådant sätt som får patienterna på Säters sjukhus att se friska ut.,
och så utbrister han:

-Man får visst knulla mycket

Jag insåg att han hade rätt

-Klart vi ska bli Emo,

Så nu sitter jag här missförstådd och apatisk och lyssnar på skitmusik och inte fan har jag fått något ligg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0