Nej, jag har aldrig laddat hem något!

Kan jag vara så hjärtlös? Kan jag vara den hemska brottslingen som jag i bland anklagas för? Ett tjuv? En bandit? En som lever på andra och gör andra olyckliga?

Jag skulle aldrig ha samvete att sitta med sån där tjuvmask som de i Björnligan har? Jag skulle inte palla de nätter där jag låg och svettades med dåligt samvete?

-Knarrade det bakom dörren? Är det polisen som står och smyger? Är det mig eller Svartenbrandt som de vill åt i dag? Talade GW Persson om mig i går?


Så kan man inte leva ju

För inte vill jag att Jocke Berg i  Kent bästa fall ska tvingas leva på nudlar, den fattiga kulturarbetaren....eller låta Bert Karlsson tvingas att panta burkar på ICA i Skara. Jag skulle inte kunna leva så...

Eller det värsta av  allt...att låta Colin Nutley tvingas att byta jobb. OJ VAD JAG SKULLE SAKNA HANS FILMER...*snyft*

Usch, Tänk er Sylvester Stallone ringa mig en söndagnatt.
-Plz. You must give me just one dollar. ..im so poor..


Nä jag är ingen ond människa som vill få andra att lida. Det är lugnt Jocke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0