Sena tankar...

Såg dokumentären om Zlatan. Den var bra. Jag gillar honom skarpt. Om han inte har fötterna på jorden så har han dom på fotbollplanen. Skönt att det inte var ärkepajasen Patrik Ekwall som gjorde den..

Sitter och planerar min sommar lite. Ska i alla fall boka in Lars Winnerbäck i Västerås. Sedan kanske lite Peace and Love.......men jag ordnande en spelning åt en av artisterna där...men sen spelningen blev klar så har denne person inte hört av sig. Jag är grymt besviken. Kommer inte att köpa skivorna längre. Då¨laddar jag hellre hem skiten. Inte ens ett tack...nej, nej..

Sedan Västerås. Givetvis. Kommer inte i håg vad festivalen hette den hette alla fall Arofestivalen när jag bodde där...
Någon?

Nåja,. Dit ska jag., Det ska bli sjukt roligt. Ska höra med MS om han vill komma med.....jag tror ju inte han spottar i glaset direkt.

När jag var ute och gick i natt så skrammlade det til på marken. Hade jag tappat något. Jag letade och letade. Men eftersom det var mörkt så fann jag det inte.

I dag när jag vaknade så insåg jag vad jag förlorat. Jag hade förlorat glädjen.

Hjälp mig att finna den. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0