sex med rullatortant eller Bert Åke Varg

På jobbet är vi grabbar bra sjuka i bland. Vi leker en lek där man var två valmöjligheter och man måste välja ett alternativ

En del svar är redan givna, de är enkla att svara på.

Om du var tvungen att välja med ha sex med Carolina Gynning eller Bert Åke Varg?

Alla tror väl att man ska svara Gynning? FEL. Svaret blir Bert Åke Varg! Det här tycker vi är vansinningt roligt vid tillfället i alla fall. Vi skrattar länge åt våra svar. Sjukt..

Eller i bland blir det överkurs

-Vem vill du ha sex med Carolina Gynning eller Amanda Jenssen..

Hur svaret än blir så har vi vansinningt roligt..

Vet inte om ni sett den där filmen "Vuxna Människor" Då Felix Herngren åker rulltrappa och säger till sig själv "den 5 tjejen som jag möter ska jag ha sex med"..och det visar sig vara en gammal tant med rullator....DET händer ALLTID mig när jag leker den leken mig själv. Aldrig nån fräsch tjej...man får väl ragga på PRO eller nåt...eller nåt sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0