SVT:s stora miss- ganska rolig

http://www.expressen.se/nyheter/1.1215045/svt-s-stora-miss-i-direktsandning..

”Aktuellt har träffat svensken som kidnapppades av gerillan i SomaliaSå inleddes nyhetssändningen klockan 21 ikväll.
När inslaget började fick Ulf Flinks pappa en chock. Mannen som intervjuades var inte alls hans son.

SVT hade köpt upp ett repotage från dansk TV - och fått för sig att det var Ulf Flink som interjuvades. Jättekul, tycker alla utom Flinks pappa. Min morsa hade dock gått på det.. "men va min son har förändrats.."
Det hade varit ännu roligare om det hade handlat om HIV mannen som gripits och SVT köpt ett repotage av dansk TV.
De skickar dock fel repotage till SVT som har en finnig östgöte som vikare som inte fattar att allt är fel. Repotaget är egentligen från fotbolls EM och en bakåtblick interjuv med TV4:s Patrik Ekwall. På skylten står det

Patrik Ekwall
HIv positiv

Reporter: Hur känns det här då?
Ekwall Det känns inte bra. Spanjorena kom ju bakifrån hela tiden
Reporter: Vad kommer detta att betyda då domarna sades avgöra allt?
Ekwall: Ja, man kommer nog att överklaga. Helt klart.
Reporter: Vad ska du göra nu då?
Ekwall: Jo, ska väl hem och sova på den lilla saken lite. Det är ju sjukt Jag är trött, men det finns mediciner för det haha
Reporter: Ångrar du att du åkte?
Ekwall; Nej, nej. Jag älskar det hör jobbet. Men jag hade velat ha Ballack, Men det får jag väl sprida på redaktionen så de kanske ordnar det.

HAHA. Hadse varit skitkul. Ekwall påminner dessutom utseendemässigt om HIV mannen!.. hemska tanke tänk om det är samma person??



PATRICK EKWALL

Kommentarer
Postat av: sara osman

HAHAHA fyfan vad klantigt!!

2008-07-03 @ 02:14:23
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0