Titta barn en kändis

Stod utanför centralen i Sthlm och försökte se lite cool ut i dag då jag väntade på Threrese.
Med mina solbrillor stod jag där och rökte och blåste ut ciggarettröken i form av ringar. Jag kände mig som en kung. Jag kände mig som jag ägde stan!!

Brevid med står en kvinna i 60 årsåldern tillsammans med två barn i 8-9 årsåldern

Kvinnan som talade värmländska viskade till barnen medan hon pekade på mig.

-Baaaarn...han där med kostym och blå skjorta och solglasögon måste vara en kändis. Jag vet inte var jag sett honom.

Mitt storhetsvansinne växte och blixtsnabbt så inbillade jag mig själv att jag var Brad Pitt. Bruce Willis eller nåt. Jag låg med alla kvinnor jag ville och hade ett miljardkonto och jag ägde hela stan!

Plötsligt så tycker jag att jag ser Therese så jag tar av mig solglasögonen,,

Tanten tittar besviket på mig med rynkande näsa..

-Nä usch! Det var ingen kändis alls det där. NU GÅR VI BARN.

Från storhetsvansinne till spyreflexman på 4 sekunder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0