Att få besökare till sin blogg

Enligt www.bloggportalen.se så är dessa sökord de som ska finnas i bloggen för att den ska få många besökare:

1. Sexnovell.

Fattar inte folk som läser sånt. Herregud sitta med högerhanden i skrevet och med andra handen på musen. Damn. Äckligt. Det är väl den enda mus som dom får..

2. Sexblogg.

Se ovan. Det är väl samma oönskade personer som läser dessa

3. Sex

Kommentar överflödig..

4. Carolina Gynning


Jag blir så less. Visst hon är fin att titta på, men med inte bra som programledare alls. Fattar inte att
man blir en förebild bara för att man är snygg och låst in sig i ett hus i 100 dagar. Inlåsning sker i annat all endast bland mentalpatienter.

5. Blondinbella.

Är verkligen blond. Besök hennes blogg så får ni se. Utan den bloggen är tjejen ingenting, den är hela hennes självkänsla

6. Amanda Jensen.


Det var lite positivt ändå:)

7. Swingers
Verkar vara en innegrej just nu. Antar att det är samma snubbar och snubbor som läser sexnoveller.

Jag kan inte påstå att min blogg är bra.. Men om man har en blogg så måste man väl ändå jobba på att få den att ha ett innehåll som drar till sig läsare.,.och inte "Jag gick ut med hunden. Den har fyra ben. Den är snäll. Hunden heter Vibbe.
Vibbe kissade. Jag med. Sen åt vi mat. Vibbe åt hundmat och jag frystpissa som jag värmde upp i micron. Pappa dog på kvällen. Jag sminkade mig och lekte med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0