Jag och relationer...ett skämt

Jag fattar inte varför jag har så svårt för relationer. Jag vet hur det stavas och inte mer än så.

Så fort bara en brud kommer mig lite nära, lite tillfälligt bara så blir det så fel!!

exempel:

Jag har spanat in henne hela kvällen på krogen. Märker att hon kommer närmare och närmare mig. Hon ler. Fan så vacker hon här. Till sist ställer hon sig brevid mig och ler och beställer en öl.

Hon: heeej. Jag ser dig ofta här, och nu är det dags att vi lär känna varandra. Duuu jag måste verkligen få dansa med dig nu.

Vanligtvis så hade väl varanda normal kille redan hånglat på den här bruden MINST på dansglovet. Polarna runt om mig hejar på och vad svarar jag?

Jag: Tyvärr. Jag är lite upptagen människa ser du. Jag står här faktist och äter jordnötter *pekar in i munnen..dom 'är inte goda. Men jag äter dom ändå.

Tjejen går därifrån

Exempel 2:

En tjej och jag i min gamla hemstad hade filrtat länge på jobbet. Efter en jobbfest så är vi ensama i lokalen...hon slänger handväskan på golvet och börjar att kyssa mig.

Här skulle väl varenda normal kille redan hunnit att göra det hundra gånger om, och hon var verkligen ett kap!

Vad säger jag?

Jag: Sluta nu, du kanske har mens eller någonting!! *puttar bort henne* (med betoning på någonting)

Hon pratade adlrig mer med mig..

Exempel 3

Det var en tjejkompis till mig. Vi träffades och sådär...men jag såg henne aldrig som någon som kunde bli min flickvän eller nåt-

En kväll ringde hon och viskade.

-Hm. Du måste komma hit. Det är någonting du och jag måste tala om. Jag har vin...vin och ost gubben..
Ost? Vin? Gubben? Är hon kanon i arslet tänkte jag

Jag skynade mig dit. Det måste ju ha hänt någonting allvarigt.

Hon öppnade dörren klädd i en fin och tigth klänning, hon var sminkad och lukta partym. Hon log när hon såg mig.
Det var ju inte heller så att jag...som andra började att tänka om...liksom "oj hehe. Nu är det något på G här.."
Utan jag blev ännu mer övertygad om att hon var full och deskruktiv och att jag borde ringa efter hjälp eller nåt.

Vi satt och pratade hon och jag. Hon viskade och tog fram massa dikter som hon skrivit, i dessa beskrev hon en man som hon började att tycka om..han var pirecad och svartrockare...

Jag reagerade inte här heller.....INTE ENS DÅ...
Hon sätter på musik.."klassiska verk" eller nåt sånt och tänder ljus och rökelse..

Jag; Oj, begravningsmusik, Är du lessen eller nåt?

Jag såg att hon började bli väldigt arg på mig nu.,,,

Hon: Kan vi inte se på film
Jag: Jo, det kan vi vad ska vi se (vi brukade ofta se på film)
Hon; Jag vet inte *ler* vi ser vad som är i...
Hon: OJ PORR!!! Det måste vara mit X som glömt i den..


Jag ville spela en bra kille så jag skrek: PORR FY FAN ÄCKLIGT STÄNG AV!!

Jag såg hur arg hon var nu. MEN JAG FATTADE INTE VARFÖR!!!!!

Hon: Vi går ut och går!! (det var vid midsommar, och klockan var vid 04.00 på morgonen) Hon tog min hand när vi gått upp på ett berg


-Hon: Visst är det fint här?
Jag: Ja visst. Massa berg och sten och ...spindlar. Jättefint *skratt*


Vi går in till henne och jag säger att klockan är mycket och jag ska gå hem. När jag går mot dörren:

Hon: Duuuu får jag kyssa dig?
Jag *förvånat VARFÖR DÅ??


Jag tyckte det var konstigt. Men OK då. En kyss har ingen dött av...så gjorde vi det.
Jag tackade för en fin kväll och cyklade hem.
Jag gick ut på balkongen och tog en rök och då tänkte jag.

---JAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, det är faktist sant det här. Hon och jag har ingen kontakt efter det där. Jag hjälpte henne att flytta sen har jag inte hört av henne.
Realtioner?.. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0