Nödragg i Västerås

Jag saknar Västerås..det vet ni nog...

Speciellt nu när sommaren är på väg.

Kubb på Djänkeberget och sen en liten brasa och lite rötjut. Nykär och galen:)  Västeråstiden är den bästa i mitt liv.......jag vill tillbaka!

Jag vill på Karlsson på Taket,  på Konrad  Jag vill ta med mig nåt nödragg, jag vill dricka för mycket..Jag vill vakna upp till lukten av VÄSTERÅS...

Jag vill sätta på mig kajal igen..ta på mig mina svarta kläder och nitar. Jag vill skriva dikter och spela känslig och svår..Nu är jag en byråkrat med snelugg och jag är sååååå tråkig...jag blev en sån som jag själv hatade och föraktade..

Jag vill dricka öl med C och L...

Jag vill leva. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0