OK OK Kändisar på allmän begäran

Jag lovade mig innan jag startade denna blogg att ALDRIG tala om kändisar jag jobbat med på ett eller annat sätt.
Sure, Det är värsta partytricket att göra det, om man motförmodan blir festens medelpunkt i några sekunder...
Men mejl har strömmat in så jag beskriver några av dem (vissa utlämmnar jag av olika skäl, på grund av att det skulle bli för hårda ord, vilket inte är min melodi eller av andra *host host skäl*

Nåja, Jag kommer aldrig mer att göra detta.. .jag tycker det är värdelöst...sen är det ganska längesen..

Nicklas Strömstedt -L
ugn. Ödmjuk. Intresserad av andra människor

Christer Sandelin - Fick en känsla att han drev med folk.

Lena PH - Jag var så blyg för henne att jag gjorde bort mig hela tiden.

Lasse Brandeby - Bland de snällaste människor som finns..tror jag

Mikael Wihe - ödmjuk

Björn Afzelius - Reserverad och numera avliden.

Tjejen med Onanitältet i BB-
-- HMMM:)

Nina Togner Fox (Numera på Dramaten) Väldigt vardaglig.

Krister Henriksson - Tappade minnet när han blev känd

Ronny Eriksson - Går i vågor

Gudrun Schyman - Strikt

Göran Forsmark saknar självkänsla

Det är dom jag kommer på just nu. Lämnar därför detta inlägg. Föralltid. Furalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0