rosa bandet. Vet du var det är pucko?

Jag tycker att det är viktigt att om man tex bär en symbol, en knappnål tex på bröstet - då ska man veta vad den står för. En polare till mig hade en "Rosa Bandet" som han köpt av en brud på fyllan som kallade honom mansgris.

Vad har du på bröstet frågade jag?

-Ehh. Du menar det här lila eller rosa bandet., Cancer., Jag hyllar bröstcancer, sa han

Idiot. Jag tror inte att det är det egentliga syftet med den. Det är liksom inte "Mer cancer åt folket"

Det är väl ingen som vill ha cancer? -Åhh, Rune nu har vi köpt radhus, volvo och en hund. Kan inte du skaffa testikelcancer också? Det skulle vara grädde på moset. Det är så trevligt att strålbehandlas, och det är underbart att äta cellgifter., Visste du att den smakar brända mandlar?...

eller

Är det en nazistsymbol` vad är det du säger? Det visste jag inte. Killen utan hår och kängor sa att det var en snäll symbol, så att man fick frid i duscharna?

idioter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0