Test. Är du pyskiskt sjuk?

Detta är ett test. Läs frågorna tyst för dig själv, och svara på dem ännu tystare till dig själv. Än hellre tig...


1. Tycker du filmer är bättre i svartvitt och utan tal. Sk, stumfilm. Länge leve Helan och Halvan?
2. Tycker du tändare är onödigt, och hellre tillbringar tid i skogen med två pinnar gindades mot varandra?
3. Anser du att det är fult att säga "mamma och pappa" - utan säger istället "far och mor"?
4. Ska vi återigen införa tvångssterilisering? (stackars Lill-Babs)
5.. Kan du tänka dig betala mycket för att ringa lite?
6- Jag har minst två kompisar i huvudet. Dom är inte överens.,
7. Nummerskiva åt folket!


Grattis! Du ringer med Telia. (Hallå det heter inte Televerket nu) Det är ju så att en som jobbar på deras kundservice sagt så här till mig "då vi inte har kund i telefonen så hyllar vi Hitler och kastar bajs på pensionärer, vi amputerar också händerna på medarbetare som valt att sluta" En vanlig dag på Telias Kundtjänst.
 
Jag har alltid haft problem med Telia. Telia och Herpes är det som förföljt mig genom livet. Telia är fan jobbigare än så. Herpes delar man med andra - Telia är något man helst undviker att dela med sig.

Jag hade krångel som fan med mobilen. Telia sket i mig (eller på mig om de haft den möjligheten) Internet fungerade inte alls ofta. Krångel med eposten. - Hej Kundtjänst. Jag heter Hankatt och har problemmed min E-post. Jag kommer inte åt mina mejl. "Blåst subba på Telia: Men guuuuuu, det vet vi väl. Det har vi mejlat till dig om nyss"
-Ehhh?
Ändå finns det folk som är stolta över att ha Telia som telebolag. Jag menar hur mångaär stolta över att de har Aids?
Sven65: Mm. Jag minns min första Aids 1999. Det var en vacker dag då jag stoppade inmin penis i jacket..."

Helvete. Hur kan vara stolt över att ha Telia? Du betalar - vi levererar inte ett skit. Telefonsamtal - inte vår grej


Kommentarer
Postat av: io

Det där med tvångssterilisering är väl ingen fara för Lill-Babs. Hon varken kan eller vill väl få barn längre. Tvångskastrering däremot skulle nog bli ett hot för henne. Det skulle ta bort en stor del av nöjet för henne!

2008-11-12 @ 11:12:59
Postat av: Macabria

Måste bara säga att du har talang och att jag fått många skrattanfall av din blogg!

2008-11-22 @ 00:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0