Bilder som ger en ångest...

Jag är inte den känsliga typen. Det är en bild, tills i dag som ger mig ångest och det är "Skriket" av mästaren Munch. Som personen på bilden ser ut, ser jag ut när jag kollar min urkorg bland mina skickade SMS på söndag morgon. Jag känner mig lika ångestfylld som figuren också. Fram till idag då...så är det två bilder som ger mig denna ångest. Nu kan alla konstnärer lägga bort penslarna och ta till flaskan i stället -. för den bilden jag såg kommer att väcka ångesten för evigt INGEN kan någonsin uttrycka den fasan som bilder speglar, dessutom så har jag lovat mig själv att sluta äta mat nu....se nedan

Skriket - skickade SMS




Skriket 2 "tappa hopp om livet"

Kommentarer
Postat av: freja37

Sluta äta? För Bert? Det finns inget konstnärligt i honom fdf. Och jämföra med Munch? Nä, bit dej i svansen, Att Munch gör intryck är väl som det ska, men Bert???? En mediakåt medelålders schlagerräv? Nä, blunda istället.

2008-10-06 @ 19:11:37
URL: http://:2704
Postat av: ♥..litenSessa..♥

Hahaha! Nu skrattar jag ihjäl mig, haha! speciellt den om din söndags ångest,haha

2008-10-06 @ 21:55:01
URL: http://litensessa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det heter inte Skriket utan Skriet, (om jag inte minns fel)jag har nämligen läst om tavlan i skolan och sett den i verkligheten, det trodde du inte om mej va? =)

2008-10-07 @ 20:01:04
Postat av: lesbisk hankatt

Tejnare Tack för att du hittade ett stavfel. Du har vunnit en lunchkupong

2008-10-07 @ 23:49:58
URL: http://lesbiskhankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0