Brolle måste få vård hjälp honom!

Jag har jobbat med förståndshandikappade människor och även med folk med psykiska problem. När jag ser Brolle så blir jag ledsen! Han har något förståndshanikapp, men han verkar inte få någon vård. Jag har letat på olika sajter om pyskiskt sjuka osv. Jag har ringt experter och vi har talat i timmar. De har suckat och bläddrat i böcker, i sin tur ringt kollegor och har haft telefonmöten. Men de kan inte stoppa någon bra diagons på Brolle., Vi vet att Brolle kallat sig Brolle JR tidigare, men inte nu längre. Varför? Förtränger Brolle sitt efternamn? eller har han glömt det helt enkelt? Brolle hade ett enormt ordförråd tidigare och sjöng sånger så att tjejerna svimmade (om det inte var av det hembrända han bjöd på) när han förställde sin röst till Elvis stämma. Nu kan Brolle bara stå i reklamfilmen och säga "bip bip" Det är inte normalt. Brolle behöver vård.
Eftersom vi alla vii hjälpa Brolle så kan ni ju mejla mig och föreselå vad Brolle lider av! Lesbisk >Hankatt ska ge honom de resureser som han fötjänar!



Man ska inte skämmas för sitt psyke Brolle!

Kommentarer
Postat av: ♥..litenSessa..♥

hrm, jag vet inte redigt hur jag ska se det, men okej, vi säger de iaf, ja de syns, haha. Ja, brolle borde få rejält med hjälp

2008-10-06 @ 23:17:14
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0