Leif Silbersky förföljer mig

Är det någon som har lyckats att öppna en dagstidning eller sett på en nyhetsändning utan att se nyllet på Leif Silbersky?? Det har inte jag. Det gör mig så förbannad! Han står alltid på massmördarnas sida när man ser honom. Han står där med tårögd blick och tittar ner i marken "jag kan inte förståååååå hur rätten tänker" säger han på sin tyskskånska. Jag får kalla kårar. I natt drömde jag också om karln!  I drömmen skulle jag baka kladdkaka, och det gick bra! Ändå tills jag ska stoppa kakjävlen i ugnen då hoppar Leif Silbersky fram med bagarkläder och ropar: Näääää, det ska vara på 175 grader, det ska vara på 175 grader, hur tänker du? Det här ska minsann upp i hovrätten. Man måste se ett helhetspersktetiv"

Jag ser Leif Silbersky lika ofta som hans fru ser honom. Tack och lov har jag och Leif inget sexliv (än så länge i alla fall)

Kan ingen ta karln och stänga in honom i en skokartong?


Kommentarer
Postat av: freja

2008-10-06 @ 19:20:36
URL: http://[email protected]
Postat av: freja

Håller fullständigt med. Denna karl skulle straffas på det värsta sätt. Tur för mej att jag inte drömmer om fanskapet.

2008-10-06 @ 19:22:15
URL: http://:2704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0