Nu låser pappa in dig Matilda!

Hittade denna på nätet. En barnteckning.. En stolt föräldrer har lagt ut den. "Mamma tycker att det är det finaste som Matilda gjort" - säger mamma och klappar händerna förtjust. Undrar om det finns föräldrar som inte tycker om barnens teckningar "Den här är ful - den kastar pappa. Fy på sig Matilda - inte rita då där, annars kanske pappa måste låsa in dig på någon avdelning. Usch, Matilda, pappa skäms för dig,...och du kommer att göra farmor lessen



Jag menar att om dessa personer på bilden såg verkligen ut så i verkligheten, skulle du då inte bli rädd? Så kan man inte se ut, det går inte!!  Kanske personen i till vänster ser ut som Patrik Ekwall, men ändå.;)

Jag googlade fram teckningen så det är inte någon jag känner som ritat den (inte någon på jobbet alltså) utan det var någon finsk, liten finsk  kristen unge, så jag skiter i det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det finns sådan föräldrar! Min bästa kompis på lekis hade en mamma som i slutet utav terminen tog emot dotterns teckningar och frågade "Varför ska du spara den här skiten!". Jag vet inte om hennes mamma låste in henne, jag hoppas inte det. Ryktet säger att de flyttade till Ljusdal,...

2008-10-06 @ 23:20:25
URL: http://johannagiovanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0