Nu avslöjar jag min hemlighet

Jag måste erkänna att jag har bögskräck och att jag hatar porr och föraktar K-G Bergström!. Då måste ni förstå mig att titeln på programmet "Rakt på med K-G Bregström" är hemsk! Däremot drömde jag att jag hade en blind date inatt..

 Jag väntar på min blind date  i mitt lilla rosa sovrum. Jag är så finklädd för henne., Jag har tänt ljus och smort in mig så att jag ska vara så len som möjligt för henne. På stereon så spelar jag klassisk och romantisk musik, och hela mitt hjärta ler då jag hör min älskarinna sakta tissla och tassla och är på väg till sovrummet.

Handtaget dras sakta ner. "Hon måste vara vacker, säger jag tyst för mig själv och en glädjetår rinner ner för min kind.

Jag väntar. Tystnad.

SKRIK! Helt plötsligt så hör jag signaturen från KG:s program  tjuter i mina öron och en djävulskör bestående av folk som jobbar på SVT och TV1000 som skriker "Rakt på, rakt på, rakt på KG Bergström" Janne Josefsson står där också klädd som ballerina står han på tå på mitt sängbord och juckar mot bordslampan. Babben Larsson slickar agressivt på mina tapeter och viskar något hemsk på gotländska. I mitten av helvetet kommer en skinnklädd KG Bergström mot mig, Runt midjan har han en minimal klänning,

Skräcken är stor. Smärtan är på väg att tortera mig redan nu. Jag vill inte se karln alls, Men ändå ska vi göra det på det värsta sättet "Rakt på med K-G Bergström" Han svettas, hans onda ögon skrattar åt min darrande pojkunderläpp då hans enorma kropp guppar på över mig. Ren bögstandard med KG BergströmJag orkar inte leva om detta händer. 

Ta mig inte KG, ta mig inte. Jag ska betala tv-licensen

Kommentarer
Postat av: A

hur mycket bögskräck har man om man drömmer om att man har ett rosa sovrum?

2008-10-28 @ 22:58:26
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/
Postat av: Gubben

Tack för ett gott skratt!

2008-10-29 @ 09:21:24
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Baronessan

Ovanligt söt bild på K-G. Jag tror att det mer handlar om att du är osäker i din manliga roll. Du kanske borde bejaka din kvinnliga sida och köpa dig en rosa klänning. (Hobbypsykolog)

2008-10-29 @ 14:48:14
URL: http://viskning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0