Jag har en fånges kiss i min mun

Slickade just igen ett kucert. Kom på mig själv. JÄVLAR. Nu har jag en fånges kiss i min mun. Nu är jag dödsjuk. Skulle dock låta lite konstigt om jag ringde till akuten
-Hej. Jag har fånges kiss i min mun, Vad ska jag göra? Opereras?
-Min morsa skulle alltid påminna mig när jag var liten att INTE slicka igen kuvert för det var fångar som gjorde kuveren och de hade minsann kissat i kuvertklistret. Det var absolut sant, för det hade hon hört i bingosalongen. Istället fick alltid farsan slicka igen alla kuvert, trots att såg lillamående och likblek ut när han slickat klart. Sen begav han sig till toaletten och och spydde ut alla sjukdomar, som kan trodde han kunde få.av de instängda finska rattfyllorna.

Man kan ju undra hur en sådan diskussion går på kåken om en sådan sak.
Fånge Pekka: Satanaa, vi kan inte soopa. Va ska vi tå göra?
Fånge Ari: Nåå joooo. Jag vet nåt rolikt. Vi kissar i klisterhinken!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0