Pensionär utan underlivshumor

När jag stod och skulle betala i dag på affären så står det en gammal tant framför mig. Hon var väl sisådär 75 bast eller nåt sånt.

Kassörskan: 104.50 tack

Tanten blir alldels tom i ansiktet och vänder huvudet mot de varorna som kassörskan precis har scannat

Tanten: 704 kronor? För lite hundmat och köttfärs?

Kassörskan: Nä, 104,50, se det står på kassaapparaten

Tanten:
Om jag svalt hörapparaten? Nu tycker jag du är oförskämd flickjänta! Men du ska få dina 104.50. Sätt sprätt på dom du. Jag vet hur ni är ungdomar, ni super upp allt och tänker bara på er själva.

Tanten ska pråmt betala allt med småmynt. Kasskön växer och alla som köar är irriterade. Tanten viskar för sig själv

--Jädra plånbok! Pengarna fastnar ju...det är så svårt att i den hitta

Kassörskan (hör fel)
Va säger tant? Slicka fitta? Det var det värsta!!

Tant:
Vaddå slicka fitta din elefant?(skriker) Du var så oförskämnd! Ser jag ut som någon flata kanske (pekar på rullatorn))

Nu är tanten så arg så att hon bara lämnar butiken skrikande. HAha. Uunderbart!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

har du hört om tanten som försökte stjäla en fryst kyckling? Hon hade den i sin hatt och svimmade när hon var på insidan av kassan. Hon åkte inte dit för stöld då kycklingen inte hann ut från kassan.

2008-06-26 @ 21:04:24
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0