SVT fick folk att knarka

Se hur det ser ut i samhället? Se alla droger som finns i rännstenen där knarkarjerker trycker i Heroin i sin rostiga spurta, se alla kokanister på Stureplan dra in linor i på uteställerna, se all förödelse i vårat samhälle. Ni tänker att jag anser att det är EU:s fel eller något sånt. Jag säger ICKE!!!

De som är uppväxta med John Blund vet vad jag talar om. Det är hans och Lennart Swahns fel! Denna lilla jävla fula docka, som Lennart Swahn satt och lekte med (han hade fingrarna i röven på den lilla stackars dockan!!!) berättade sagor för oss. Oh så vackra! Men kunde vi sova?`NEJ!! Jag var livrädd för att den lilla fula dockan skulle knacka på dörren till mitt lilla pojkrum, och komma springa över golvet och bita mig någonstans. FY. Sawfilmerna är ju rena erotiken jämfört med den hitlerliknande dockan.

DESSUTOM., och här kommer poängen så hade han med sig en liten, liten jävla säck. Och vad hade han i den frågar jag då dig.

-En kudde, svarar säkert en finnig östgöte i 13 årsåldern
- Ett gosedjur, tillrättvisar en oälskad östermalmsunge överlägset
-NEEEEEEEEEJ. En ordbok så klart säger en full 11 åring i Haparanda!

FEL FEL, ni alla har fel skriker jag nu!

John Blund kom med en påse NARKOTIKA eller sömnmedel till alla ungar. Han kastade nämligen pulvret i våra små barnaögon. innan vi skulle somna. De flesta av oss somnade. Pappa blev natruligtvis glad och klädde sig i leopardressen och kramade då mamma..

SVT har förstört mångas liv! John Blund måste bli ren och komma ut som en fd narkoman. Världen går under annars!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tackar, jag vet. Min musiksmak är kuuung! ;D

2008-06-23 @ 16:14:04
URL: http://easyskanking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0