...vid kaffeautomaten

idag klockan 13.42

Jag står och tar kaffe. En polare på jobbet kommer förbi och ställer sig bredvid mig.
-Du säger han.
-MM, svarar jag och ser till att det sista av kaffet rinner ned i koppen, Ingen droppe får nämligen rinna ner i behållaren. Det är lika med dödstraff hos oss. Kaffeautomatansvarig är bödel själv.
Han petar lite nervöst på knappen där man väljer "vatten"
-Jag har tänkt på en sak fortsätter han nervöst.
-Ja, säger jag irriterat. Kom till sak.
-Hmm ja ok, I bland. liksom... så tänker du..alltså ditt sätt att tänka är liksom...lesbiskt.
-Jaha?, säger jag förvånat. -hur då?
-jaja. Jag vet inte säger han och traskar snabbt i väg. Utan kaffe.
Jag kan inte släppa det där.

Kommentarer
Postat av: Simon

okej då vet vi ? ;o

2008-06-12 @ 01:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0