Minigolf och ÖL

Glöm EM. i forboll, OS i Kina i sommar. Det finns ett evenemang som är större nämligen minigolfturnering mellan mig och Kajsa (Hon ska på KIZZ i morgon och jag lurade henne att konserten var inställd för att sångaren Paul Stanely var död) Kajsa blev glad. Vikket jävla fan;:)

Det blir inom kort således en minigolfturningen (vi ska ge TV 4 sändningstillstånd så att vi kan festa med Patrik "Brylcreme" Ekwall sen.

Vi dopar oss med öl!

En gång i Västerås kom jag hem från krogen och upptäckte att jag supit upp 1500 spänn...jag blev så jävla arg så jag fortsatte att dricka öl....vid 08.00 på morgonen började jag att ringa runt till folk för jag fick för mig att alla ville spela minigolf med mig....ingen nappa förrutom en tjej (minns inte hennes namn..bara att hon hade mjuka läppar och en svart BH)
Vi åkte till Djäkneberget och spelade minigolf...eller rättare sagt HON spelade minigolf och jag LÅNGGOLF...jag minns att han som hyrde ut klubbor blev sååååååå sur på mig och jag blev avstängd från banan i ett år!

Hahah:) Men det var det klart värt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0